i don't know what you want, so why can't you say it?

Hallå där kött och blåbäär!:D
Idag var det skola, och sista lektion åkte vi skridskor och det var kallt..! Haha sen höll jag och Alice på med hennes "romans" .................
Sen så var min mobil borta (hittat den nu :DD) så det var lite knas idag...  Men på bussen höll jag på att sova eller jag liksom tittade i kors och kunde inte blinka, så jag såg ju ut som jag såg ut...
Efter det hämta jag Amanda och så skulle vi gå typ två km hem, och det var iskall... Men då kom min gamla lärare (Amandas nya) och gav oss skjuts hem!:) Jättesnällt!!!!:D
Förresten, sorry för inlägget igår, hahah kommer inte ihåg vad jag skrev men det var lite konstigt...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0