hemma:D

Hallå där kött och blåbäär!:D
Idag dåraaa:
Först så kom vi till brommaplan och då gick vi till vårdcentralen och dem fixa med Idas hals.
Efter det åkte vi till Vällingby (ni får se vad jag köpte lite längre ner)
Sen åkte vi tillbaka och skulle äta på mcdonalds. Men till våran stora förvåning var det stängt?! gud vad arga vi blev! Seriöst donken är ju alltid öppet har aldrig faktiskt sett det stängt!
Så vi köpte pasta och åt vid busshållsplatsen. KALLT!
Tillslut kom vi hem då titta vi på en film och åt godis i Idas säng.
Men nu ska jag läsa lite bloggar och sen vila och vänta på att mamma och pappa ska komma hem :)<3
Måste börja vända på dygnet också ;/ skolan börjar ju på tisdag..
Tröja H&M:REA lkosta bara 75 kr!!Och jag
köpte det på mitt presentkort
Uggs!!H&M kosta 180 kr
Ansiktsmask 20 kr H&M

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0