Ha ett riktigt bra år nu alla läsare!<3

Hallå där kött och blåbäär!:D
Nu har typ alla gäster åkt hem, förutom dem som skulle sova här. Klockan är halv fyra men jag är inte såtrött, fast jag är trött. Så kom jag på att Cecilia ska komma kl 11 imorgon eller idag säger man väl. ALDRIG att jag kliver upp vid tio, ha det får mamma göra!
aja, vi har typ mest spelat biljard, kört kurragömma och nån mörkerlek. Fyrverkerier var det inte så mycket av, inte av oss, elr från våra grannar. Såg typ inga, bara att det lyste upp i himlen. Fast jag gillar inte fyrverkerier så jag är nog ganska glad för det!
Bilder kommer förhoppningsvis imorgon!

Kommentarer
Pia

Fina bilder från bajshuset.... Såg ju mysigt ut...

2011-01-23 18:18:09

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0