Bloggtime!

Hallå där kött och blåbäär!:D
Måste bara berätta om igår!:O
Jag somna typ aldrig, men tillslut somna vi alla... Och vid tre så ringde ida typ och grät... Elr hon och hennes två kompisar trodde att det var en mördare/innbrottstjuv i huset. Dem sa att kökskåpen slog och någon "sparka" på dörren. Asså jag blev skiiiiträdd och tyckte att vi skulle ringa polisen. Men dem bara satt på mammas och pappas rum och typ skrek... Men tjuv var det inte, men det var väl en katt eller nått. Eller ett spöke... ?
Idag så fixade jag mitt busskort och handla lite småsaker med mamma och Amanda. Sen kom Elin in till stan och vi gick lite i affärer. Haha jag var lite förvirrad och hon prova kläder hela tiden x)
Sen så åt vi mat i kungsallen med typ alla i min familj förutom pappa.
Efter det så fortsatte jag och elin gå runt i affärer och sen så skulle hon på bio, så då gick jag till Emelie och Hampus för Hampus höll på att klippa sig! *yees*
Men nu är jag hemma, och lyssnar extra noga efter spökljud x)
Jag köpte en tröja från Zara för 99 kr !
Sämsta bilden men ni lär nog se hur tröjan ser ut på någon kommande bild!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0