AAARRRRG!

Hallå där kött och blåbäär!:D
Måste göra ett snabbt inlägg nu eftersom jag VILL SOVAA!!!!! såååå hiiimlaaa trööööttt occchhhh arrrrgg!!
Haha lite pms varning på mig x)
Men iaf efter skolan så åkte sanna med mig till spånga station och spela golf och sen vänta vi i typ fyra timmar tills min träning skulle börja. Haha men ärligt talat så var Sanna ett roligt sälllskap ;)
Sen kom pappa och vi rulla hem (sssaaaakkkttaaa) Sen så stressade jag till bandyn, och nu är jag hemma ny dushad efter alla träningar plus att jag fick mjölk i håret!!! hahahahhaha
Och imorgon ska vi till något jäkla bajshus i tullinge!!!! asså daaaaaaaaaaamp!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0