21 januari 1011. 17.19

Hallå där kött och blåbäär!:D
Imorse så snacka jag och Alice i telefon, om hur vi skulle ringa till Sanna och Elin och gratta dem!
Men så när vi snackar ser vi Elin komma och vi körde lite spiongrej haha!xD
Sen så gick vi in på ICA, och då skulle Elin köpa godis till Sanna och när hon hade betalat kommer killen som jobbar där och bah:
killen:la du tillbaka godiset?
jag:vilket godis?
killen:det du höll i förut!
jag:jahaaa det, ja det gjorde jag!!!
killen:säker?
jag:men ja, min kompis skulle köpa det men då sa jag att hon gillade snickers så då la jag tillbaka det.
om du inte tror mig titta i mina fickor, JAG LOVAR!!!!
Killen: jaha...
Och sen så glodde kassörskan fett taskigt mot mig.
Asså jag blev fett arg för jag hade inte snott något! Eller kommer aldrig göra det helleR!!!
Aja sen var det skola och efter det så åkte jag till gitarren och mamma hämta mig, och nu är jag hemma.
Ikväll kommer Linnea och Madde!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0