TRÄÄÄBOLLEN ;)

Hallå där kött och blåbäär!:D
Jaa, nu vill ni allt veta vad som hände i natt. Haha ingen vill veta men jag berättar endå!;)
Kom dit var astrött, men tittade alla fall när laget körde mot belebarkaby och det blev typ 9-1 tror jag..
Sen hade vi en till match mot Vallentuna och den spelade jag och det blev 3-1 tror jag, Ellen stod för målet :)
Efter det mötte vi ett ganska dåligt lag, men det gick inte så bra för det blev typ 4-0 eller näää, kommer inte ihåg...
Sen hade vi långpaus och  då spela jag lite kort och sen målade Tilla av mig (kanske lägger upp bilder sen) och lärde mig lite japanska xD
Sen mötte vi AIK... Hehe nää men de vann cupen tror jag och det blev 5-0 tror  jag men är endå ganska nöjd för vi körde ganska bra mot dem. Jag ramla seriös HEEELA tiden...
Tiden kändes helt fail, typ att klockan var sju på morgonen när jag kom hem när det känndes som sju på kvällen, osv...HAha och sen var ju såklart min mentor och tittade på sin son..
Men kom hem duscha och gick och la mig men nu har jag vaknat och det är bra för jag vill bli trött ikväll så jag kan lägga mig tidigt!

Kommentarer
kowsar

haha

2011-02-06 14:24:54
URL: http://kowsara.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0