Skiiiitbra med läsare:)

Hallå där kött och blåbäär!:D
Jag blir super glad när jag märker att statistiken har gått upp ordentligt, tack!<3
Idag har jag varit med Alice för hon har sovit över hos mig! Vi hade typ Scary movie maraton (haha okeej vi såg två filmer men endå) med Joseph, haha
Vi har tagit måååånga bilder också men dem hinner jag inte ladda upp nu :/
Eftersom vi ska ta bussen in till stan, Alice åkte lite tidigare för hon skulle typ handla på Ica, haha nää vet inte men hon snacka typ om nååån mat haha.
Men jag och Amanda ska in till stan för hon ska kolla sina tänder hos mamma!
Sen ska vi typ sova i stan och imorgon typ åka till tomtits (?)

Kommentarer
Anonym

Skriv ett inlägg där man ser hur många besökare du har!!!

2011-03-01 08:43:01
Anonym

Skriv ett inlägg där man ser hur många besökare du har!!!

2011-03-01 08:43:20

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0