Saker ni inte visste om mig!

  • Jag vill ta bort mitt hår, men det gör så fruktansvärt ont och jag vill inte bli flintis.
  • Att jag hatar all kvinnodiskriminering, asså visst jag vet att killar e starkare (men vissa tjejer är ju starkare är ju starkare än andra killar tex.) men att typ kvinnan ska fixa mat och allt hemma- göra är inte okey! haha nej men jag blir fett irreterad!!
  • Att jag är intresserad av andra världskriget...
  • Jag var VÄRSTA egypten freaket när jag var liten, seriöst jag menar det! HAha kallade mig själv för farao Bimer xD
  • Jag älskar att göra filmer!
  • jag vill börja på hockey, fäkting och Tennis (igen)
  • Jag har varit jättemörkrädd, men är inte lika rädd längre!:)
  • Jag gillar inte så jättemycket att åka karuseller, att jag häldre åker fritt fall än berg-och-dal bana... Haha fast jag åker gärna inget av dem xD
  • Min favorit låt är:http://www.youtube.com/watch?v=15uwscA_wnM
Hahah kom inte på så mycket xD

Kommentarer
Pia

Hej alskling. Kunde lana en dator en snabbis. Hoppas allt bra med er! Vi har det bra. Har haft minst 40 patienter varje dag! En dag hade vi 89 stycken! Det ar ganska varmt idag men det har regnat till och fran. Det ar kackerlackor i huset som vi bor i men vi har kopt insektsspray och dodat en del. I helgen ar vi lediga och ska aka upp till bergen till ett stalle. Kanske vi kan rida dar. Halsa alla pussar ock kramar!!!!!! Fran mamma och Ida

2011-02-04 16:24:36

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0