otursdag!

Hallå där kött och blåbäär!:D
Idag var det skola, och jag ramla i en vattepöl...
Eller jag och Alice skulle gå till bilder (i andra huset) och då åkte jag ner för en isbacke och då ramla jag i en vattenpöl, haha! Och då var jag tvungen att låna Scotts brallor (inte hans utan nåra school host brallor där det stod "anders" på hehe...) Efter skolan bytte jag om till mina blöta kläder och jag åkte till golfen. Först träna jag lite själv det gick ganska bra nian fungerade inte så bra men annars ganska bra... Och sen satt jag och läste och lyssna på musik i den där "cafeterian" hihi det är jättemysigt för man kan titta ut och då ser man badminton matcherna. Men det var vääääldigt mysigt och lungt och sitta och läsa!
Sen började träningen och vi chippade lite och det gick ganska bra, och efter det puttade vi och det gick asdåligt! haha måste också köpa en ny putter, jag och pappa skulle göra det men hitta ingen...  Så jag kör med två småkillar och vi har lika långa puttrar... xD
Efter det åkte jag hem och där är jag nu och snart ska jag gå och lägga mig och läsa KP!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0