Jag börjar tro att vi kan gå genom eld

Hallå där kött och blåbäär!:D
Jag längtar tills mina kläder kommer! Kommer nog nästa torsdag eftersom jag beställde dem förrförra söndagen och dem skulle komma efter 14 arbetsdagar, för er som bryr er då...
Imorse så kom aldrig min buss... Det stod att den inte kom för att "halka" , så fick ta nästa buss och vänta i en halvtimme...
Idag var det iaf skola och vi gjorde inte såmycket. Eller det är ju klart vi gjorde men man, eller iallafall jag kommer aldrig ihåg det xD Men jag gjorde så att Alice fick kvarsittning, för hon peta mig ashårt med en penna så då skojjade jag och sa till H*l*et**s*b**n (hahah) fråga om det var skojbråk och då sa jag nej (Om man skojbråkar får man kvarsittning) och då sa hon bara okej, Alice kom på tisdag.
Muhaha!
När jag satt på bussen bestämde jag mig för ett litet "schema" för vad jag skulle göra när jag kom hem. Och det gick braa!:D

Kommentarer
kowsar

haha cool bror.

2011-02-11 20:55:58
URL: http://kowsara.blogg.se/
Ray Ban UK

Dear , I'd like to thank you for your very prompt and good work! We've received and assembled the forniture. Everything is of a good quality. The client is very glad. And we are too! It was really very pleasant to work with you. Hope to continue our collaboration. Thanks a lot once more! Best regards, Elena.

2011-10-29 04:46:24
URL: http://www.rayban.uk.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0