fett lite läsare idag :(

Hallå där kött och blåbäär!:D
Idag var det skola och det var kul som vanligt!
Efter skolan åkte Alice x2 hem till mig och vi tittade på bilder och åt toast, haha fast dem hann inte äta klart så dem tog hem dem!
Igår så hade vi bip test, och man skulle springa fram och tillbaka när det pep och tillslut så fick man aldrig vänta!
Jag var tredje tjejen kvar, och jag sluta på level 10 sektion 11 , tror jag det var...
Och det var fett kul för Imran i min klass fick level 18, och Trevor (gympalärare) fick level 19 så han blev fett orolig haha xD
Men nu så tittar jag på tv och halvsover!
HAPPY FACE!:D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0