dear old friend..

Hallå där kött och blåbäär!:D
Har varit på öppethusskiten nu och det var ju såklart jättekul! Intee...
Men vem vill kliva upp på en lördag och åka till skolan? Jag! Intee...
Haha nu ska vi vara positiva!
Vi hade först Engelska där vi faktiskt gjorde något!:O
Sen No och det var kul för vi var i labbet!
Efter det åkte jag, Amanda och pappa till Amandas "cup" haha det är typ bara två matcher.. Men de spela bra, men nu är de kvar där för, deras nästa match börjar fem (jag säger de för jag menar hennes lag)
Jag och pappa åkte iaf hem och åt och pappa babbla om sina protein och kalorier fakta för mig -.- haha driver men jag ville ha en banan men, ville igentligen inte ha det för det var bara för jag hade ätit ägg och bacon...
Han bah: Om tre dagar kommer du gilla det
Jag:Vad händer om jag gillar det och på fjärdedagen äter en choklad?
Han:bra fråga...
Haha!
Men snart ska jag till träningen och vi ska typ ha med oss egen boll,och typ göra nån tränings dans eller nått ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0