Bloggtorka :(

Hallå där kött och blåbäär!:D
Sorry, men hade lite bloggtorka, dvs jag hade inget speciellt att skriva om, upptagen och allmänt dum...
Idag iaf så har jag spelat innebandy match som inte gick speciellt bra (19-0 haha) men var jättenära på att göra ett mål...
Sen så ramla en kille som börja grina och han sa att det var jag men jag var liksom en halv meter bakom. Sen så satte en annan kille i det andra lagen krokben på en kille i mitt lag så han flög (eller båda flög) och ingenting hände!! -.- Ajaa ska inte skylla på domarn för Bele var faktiskt bra...
Nu är jag hemma och har fixat mitt rum i typ en timme så det är fiiint :) Och gjort lite andra småsaker också såklart!
Igår var jag inne i stan och handla en minimaskara, två nya skidglasögon (inte mina tll alla) och en edition till the sims 3. Hela jorden runt tror jag att den heter..
Ser ut som jag har färgat mina ögonbryn... Men det har jag inte utan jag har faktiskt noppat dem :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0