after a huricane comes a rainbow

Hallå där kött och blåbäär!:D
Idag var det INTE skola men pappa tvinga mig dit imorse endå!!
Så kom till skolan, och han bara dissa mig och körde iväg och jag gick upp och det var folk där, vissa tittade på film andra satt vid datan. Alltså dem som inte visste att man inte behövde komma.
Haha så jag fick panik och sprang in och grät på toan och spela på min ipod x)
Men sen fick jag låna en telefon och ringde pappa men den dissaren svara inte så ringde min syster och då kom Antonia, och vi pratade om att jag kunde få skjuts. Så då ringde LEONEL (?!) Emelie och skrämde henne (mooohahah) och sa att jag skulle ta pendeln från alvik (själv...) som jag aldrig har gjort...
Men det gick bra och jag hoppade av och gick till pappas och Emelies jobb!
Där var jag typ i 6 timmar och hade astråkigt men men...
Efter de där tråkiga timmarna som jag aldrig kommer få tillbaka åkte vi hem. Fatta att jag kunde få vara hemma då ;'(
Men vi har ätit nachos (usch var inte alls sugen på det)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0