You got that super bass

Tja!
Har varit hemma och sjuk idag också... Har haft feber och mått dåligt, men har tagit en tablett så jag har bara ont i halsen nu. Jag vill verkligen vara frisk så jag kan gå till skolan, för vi har prov på fredag och jag har ingen bok. Och jag vill spela fotboll, det var mer än två veckor sen jag tränade fotboll. Saknar det väldigt mycket. Så idag har jag bara legat och kollat på tv och klipp på Sophia grace (hon som var med i Ellen show och sjöng super bass) och jag dog av garv. Hon är såhääääär speedad den där ungen alltså, rekommenderar att kolla på alla men speciellt: on the red carpet och go shopping.
Men nu ska jag försöka sova och så får jag se hur jag mår imorgon!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0