Sankta lucia

Tjabbaaaaaaa
Idag har det varit en riktigt bra dag enligt mig. 13 december vilket innebär lucia för er som inte har märkt det, och för er som heller inte märkt att jag är med i lucia gruppen så skulle vi såklart uppträda idag! Först så uppträdde vi för småbarnen och sen gick vi till sjukhuset och gick runt och stannade ibland och sjöng för några. Ganska många började gråta och sjöng med och det var härligt att sjunga där, dock som vanligt jobbigt med sjukhus miljöer. Lite senare på dagen så uppträdde vi för 6 och 7:orna och det var jättekul, bara att jag spillde stearin på handen när vi sjöng "tändas tusen juleljus" då vi står runt publiken. Det var pinsamt haha! Tjugo minuter efter det så uppträdde vi för 8 och 9:orna och mamma, Emelie och Amanda var där, sen åkte jag hem med dom och somnade i bilen... Var helt slut efter varit nervös och stått upp så mycket, men det har varit riktigt kul!
Har NO prov imorgon som jag inte har pluggat alls på för jag har inte varit i skolan i princip på 1 vecka och två dagar... Men pluggar som en galning nu så det kommer nog ordna sig!
Bild från idag snodd av Tugba...


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0