Saker ni inte visste om mig

  • Jag har tvångstankar
  • Det ligger en A&F påse i mitt rum som jag brukar stirra på ibland HAHA
  • Jag ska resa till Liverpool i typ två dagar sedan fuerteventura i nån vecka och sen Barcelona, vid jul
  • Jag ställer min väckare på 05.00 så jag kan känna att jag får sova en timme till.
  • Jag har precis insätt att jag är KÄR i Justin Bieber, klart man alltid har varit småkär, men nu är det seriöst mår inte bra av det HAHA
  • Jag och mina systrar delar på the body shops julkalender, och det är sjukt bra produkter i!
  • Det är Lucia imorgon, och jag ska vara med och jag är jätteglad att jag inte ska sjunga något solo, för jag är tillräckligt rädd för att hålla i ljuset
  • Jag vill spela golf så himla mycket just nu.
  • Och så vill jag träna fotboll.
  • Jag vill också börja träna innebandy igen, men med ett annat lag.
  • Jag hatar att jag fortfarande gillar dig, men jag är riktigt stolt att jag inte gör det lika mycket.
  • jag väntar på att du hör av dig...
  • Jag blir ledsen när ingen frågar mig på morgonen var jag är
  • Jag MÅSTE köpa julklappar...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0