hey snowman

Varit i stan idag med Alice och Jessica i stan, och Alice shoppade loss! jag handlade typ inget men jag och Amanda ska gå i stan imorgon så det är lugnt. När dom åkte så var jag med familjen och handla lite, och sen åt vi på en libanesk restaurang med pappas jobbarkompis och hans tjej, så vi var tvunga att prata engelska så det var kul!Haha och det var riktigt kul när amanda och mamma fick dansa med magdansören.  Jag och Amanda gick precis upp till lägenheten (för restauranen ligger precis ner på gatan) och kollar på film.
image description

Kommentarer
Alice

jag köpte 3 saker? wooooow:p

2011-12-18 11:38:47
URL: http://alicelindzen.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0