Gofiiika

Hejhej!
Måste skynda att skriva nu innan jag somnar för jag kan knappt hålla ögonen öppna.. Fryser som fan och svettas, tror jag har feber igen helvetes jdjdkdbfb7/)/?3€3 skit. Har förskökt att plugga till geoprovet till imorgon, börjar fatta lite. Var i skolan idag iallafall, det var skönt men jobbigt... Jobbiga lektioner men jag lever ju nu! Jag åkte med becca till stenhamra och hon köpte kladdkaka till oss och vi käka och sen kom min buss, och jag åkte hem och åt och pappa skjutsade mig så lämnade jag leveranserna, gick super, jag borde bli nått inom försäljning haha!
Haha bilden bjuder jag på idag (försäljare knep ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0