@fourtuventura

Heoo
Kunde inte blogga igår för vi hade inte fixat wifi i våran "villa" här i fourtuventura (haha jag tror det stavas så iallafall) och det är en av Spaniens kanariö, för er som undrar!
Igår satt vi nog mest på planet och det kanske inte är så intressant. Men idag,första dagen här, har vi solat och badat i poolen. Vi har också gått en lååång promenad längs havet till stan. Vi har ätit god hemmagjord middag och jag har fått ögonbrynen noppade och duschat, freeesch!
Saknar alla där hemma, men jag vill inte åka hem :D bilder på mig och stället får ni förhoppnings Imorgon för jag Har inte hunnit knäppt kort!(eller dom är föööör privata!)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0