Det är så logiskt alla fattar utom du

Hej
Glömde blogga igår men var iaf i skolan och första lektionen hade vi prov och då satt jag bredvid Hani, och mitt i lugnet smyger en annan kille i min klass bakom och sen hoppar fram och slår Hani (jag tror) allt vad han kan. Och han slår på Hanis huvud och hals, men fröken han springa och ta bort den andra killen och han gick till rektorn. Ingen vet varför han gjorde så. Så jävla läskigt, jag satt bredvid Hani och han ramlade typ på mig, men som tur var skadade han sig inte!
Efter det gick jag,Lovisa och Hannah till aulan och träna på lucian. Jag klara det inte pga halsen haha hosta efter varje mening. Men det var en tidig dag ändå så jag åkte hem med Alice och Jessica.
Linus kom hem till mig och vi kolla på en asoverklig skräckfilm, waterwörd och jackass 3D som jag redan sätt typ 20 gånger!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0