Det ända sättet en kille kan skada dig är att han kramar dig för hårt

Tja!
Ligger i sängen och pausar från boken "blondie" som jag fick i julklapp! Är helt slut för vi har gått riktigt mycket idag. Först så var vi på beatles museum, ganska tråkigt men ändå lite kul för jag hade inte så mycket koll på deras musik och vilka de var. Sen gick vi och kolla på en 4D film om dom. Haha skit kul helt plötsligt sprutar det vatten i ansiktet och det hände två gånger och jag var jätterädd! Men filmen var bra...
Sen gick vi till Pridemark åååhh älska så billigt!!!!!!!!!!!!!! Shoppade loss underkläder och berlocker, och en Justin bieber tröja! (bilder kommer) sen åt vi middag på KFC euw, det var okej men servicen=inte ok haha
Och Emelie har gjort en dounut på mig jätte skönt!
Imorgon åker vi till fourtuventura taggggaaa blekungeeeee


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0