Chuck norris is a hunter

Fredag idag, älska!
Och på fredagar så slutar vi fett tidigt. Vi hade först geografi och kolla på nån film, sen hade vi träslöjd och jag, Alice, Jessica och Kowsar gick runt lite, theh. Efter slöjden hade vi gympa, vi gjorde armhävningar och spelade vollyboll. Vi åt sen lunch och fick äpple, haha här skriver jag detaljer... Men Alice var så snäll att hon väntade i brommaplan med mig. När hennes buss kom så åkte jag in till stan och väntade på Lisa och hennes kompis Robyn, vi gick runt i affärer jag köpte ett vanligt par örhängen och fick ett skal av Lisa! och jag FAILADE... Seriöst det pinsammaste jag har varit med om...! Lisa åkte sen hem till mig och vi kollade på film!:D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0