that we meet in the middle on our way back down to earth

Tjaaa!
Igår så sov jag hos michelle och vi spelade monopol i 4 timmar (observera att vi satt på golvet) men ingen kunde vinna så vi satte ut alla hotell osv men ingen vann då heller så då sålde vi allt för att se vem som hade mest pengar kvar, och det var jag!
Sen så kollade vi på film.
Idag så spelade vi cod på wii haha!
men jag åkte hem vid tolv för att hinna med min golfträning som gick ganska bra och efter det gick jag, pappa och Franco ut på 12an och det gick riktigt dåligt för jag snorar, ont i halsen och huvudet dunkar. Därför kan jag inte vara med på matchen imorgon men kommer förhoppningsvis och tittar!:)
Just nu sitter jag och försöker att lära mig down to earth med Justin Bieber på gitarr!
ohjuste Miche har fått SOMDAY perfymen som jag har luktat på!!!!!:D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0