Gästbloggare!

heeeeeej,

jag heter Alice och är jonnas såkallade bästavän ;)
jag är också ekeröbo :p
haha.
jag har känt jonna sen hon började på våran skola Rws :)
jag gick där innan hon började men sen blev vi vänner och nu är vi bästisar!♥
eller egentligen så spelade vi i samma fotbollslag i typ någon månad xd
och vi gick på samma fotbollskola men sen när hon började på rws så bah: jag länner igen dig... hmm xd
fast vi kom inte på att vi båda spelat i Skå IK xd!
tills jag hittade ett fotto som min mamma tog när jag var på min första fotbollskola (2008) där och jonna och typ någon stog i bakrunden :)
jonna va ganska speciell med sina rastakorvar och jag gillar henne för det!

jag rider och har egen ponni!
Philippa♥

och är även hästbloggare ;)

www.ponnibrudar.blogg.se







/Alice

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0