couse everything we have is stuck in the moment

Heey,
Imorse så var jag en timme tidig så då satt jag på donken och försökte göra matte läxan men det var inte så lätt eftersom Fredrik och Danne kom och försökte få mig att spela nått spel...
Men kom till skolan till slut och hade mentorstid och sen lunch, Åh vad äcklig lunchen var HATAR korv...
Till slut så fick man gå hem och då åkte jag till donken med några och vi satt och åt haha.
Efter det åkte jag till träningen som var rolig men okoncentrerad... Och sen så cyklade jag och gav en bok till sötisen och sen började vi och snacka på en bänk tills det blir mörkt! Måste göras om varje kväll!

Kommentarer
olivia

vilken skola går du i nu för tiden? :)

2011-08-31 20:22:44

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0