Born in the usa

Hellue! Nu har jag ju lovat att börja blogga bättre! Ska försöka att blogga från datorn så npi får bilder också! Igår så spelade jag match mot Ekerö, vi vann med 3-0 ! Det kändes riktigt bra om jag får ersänna! Förutom att jag åkte på en smäll i mitt knä, men det får man ju tåla! Efter det åkte jag, pappa,Hampus och patrik till Råsunda och kollade på AIK-TFF och Gnaget vann med 3-0 tur dag ka nman säga! Idag så var det ju första dagen i skolan, oooorkaaaaaa!! Efter skolan så gjorde jag och Ida en grej som vi håller på med nu, BERÄTTAR IMORGON!
Och så åkte vi hem och jag och mamma fixade några nycklar och sen spelade vi golf, ett tag sen jag gjorde det ju!
Efter det åkte vi hem och jag och Ida joggade i typ 20 min!
Nu måste jag sova hörs imorgon!
hahaha sååå skön bild!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0