Sen bloggning

Hallå där kött och blåbäär!:D
Idag har jag haft fotbollsläger i Svanhagen, det var jättekul och jag har det imorgon också!
Vi i laget blev i samma lag typ, så det var skönt. Men vi tränade, lyssnade på en jättebra föreläsning. Orkar inte blogga om det men gör det imorgon om jag orkar, men det är samma tider imorgon också!
Efter grejen så åkte jag hem och duscha och så, sen spela jag lite golf med pappa, gick sådär riktig skön putter alltså!
Sen så åkte vi in till stan och åt på en restaurang vid namn Tiramisu, jättegooott!
Men nu är vi i lägenheten och jag tog med med min data så jag kunde sitta vid den...
förlåt för sånt tråkigt inlägg men är jättetrött...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0