Sämsta upptateringen... THIHI

Hallå där kött och blåbäär!:D
Haha förlåt för inlägget där nere men GAAHH hatar låten -.-
Igår så var det sleepover hos mig med Alice, Elin och Sanna, haha Sanna var lite mobbad för hon har ju ingen onepiece! Men det var askul vi hoppa typ på studsmattan 24/7 hehe
"vi" somna eller Sanna och Alice (haha inte Alice då............) gjorde det medan jag och Elin typ snacka om koviken haha
Sen vi somna typ halv två så väcker de mig halv sju (wft) fett trött jag är nuu bree
Så skulle vi gå till bussen (jag skulle in till stan och äta på en nattklubb (men typ, haha) ) men vi missa den så då gick vi över åkern och "hängde" på min gamla skola, haha jag börja typ gråta (nej?)
Men så vänta vi typ i en timme där och vi åkte till bromma plan och då köpte mamma och pappa en ny säng (asså förstår inte hur de där två indeviderna tänker de har liksom en vattensäng och köper en ny, JAG<3DERAS VATTENSÄNG)
så de kom aldrig så jag och Amanda typ satt och drägla i bilen i en timme! EN HEL TIMME!!!!!!
Men det blev ingen middag på det där stället så vi åkte hem igen, som var VÄLDIGT onödigt.
Tack för att jag blev av med typ 5 timmar från mitt liv -_-
Nu myser jag i min onepiece men ska träna pingis med syrran nu,


ojj vad händer här?!







De var alice bilder men här kommer mina







Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0