I made it yeah

Hallå där kött och blåbäär!:D
Väldigt sen bloggning flumma med syrran typ hela tiden sen jag kom hem...
Men somsagt idag var det Zumba läger (Zumba är ett Brasilianskt sätt att spela på!) Först när vi träna lite så gick det sådär, men när vi mötte 96 så gjorde jag två mål och en assist, vi vann faktiskt över dem med 3-2 så var jätteglad för jag inte hade ont i fötterna och det känndes knappt när jag sprang! Men det gick skitbra faktiskt.
Sen efter lite Zumba träning som alltid går dåligt av nån dum andledning (-.-) så hade vi "cup" med blandade lag, vi fick jättebra spelare! först gick det bra gjorde nått ego mål, men sen så värkte det som f*n.. Så stog imål och det gick ganska bra faktiskt. Nu ligger jag i sängen och har så ont i min kropp och är sååååhäääääääääär trött så tasr väl inte så lång tid tills jag somnar xD
Men imorgon blire förhoppningsvis skola.......... haha såklart jag kommer-.-

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0