Hit the lights on!

Hallå där kött och blåbäär!:D
Jaa rubriken är vad jag lyssnar på nu
Idag så har jag varit upptagen i svanhagen, först match med 96 som gick ganska bra faktiskt, 4-0 till oss.
Alla spela bra, och jag är ganska nöjd över min insats också!
Efter matchen så åkte jag och pappa till Troxhammar (spelade inte golf- tro mig, det var inte kul att bara gå förbi)
för jag skulle boka för breddträningen, och skåp.
gud, du anar inte hur mycket jag vill ha ett bagskåp<3333333
amen
haha där fick vi in en bön också ;)
Efter det åkte vi tillbaka och jag, mamma, Ida och Amanda stod i kiosken, haha inga kunder typ...
har tappat bort min SKÅ IK tjocktröja, men förhoppningsvis är det någon som har tagit fel...
Innan vi skulle åka skulle jag och mamma ta ner flaggorna och det gick ju sådär, hehe.
Sen åkte vi hem och jag har spelat fotboll och golf haha!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0