helvete vad de skrattar:S

Hallå där kött och blåbäär!:D
Ja rubriken stämmer, inte ens kul (Big Brother) när Gurkan spyr (?) eeeuuuw...
Idag så har jag handlat ett par nya apple hörlurar (mina första åkte tråden bara ut, och de andra så helt plötsligt slutade ena "snäckan" fungera) så hoppas de här inte går sönder, men om de går sönder (som de inte ska jonna, inte ska!) så blire väl koss...
Så handlade jag två linnen, ett svart och ett vitt.
juuuste, igår så var jag, mamma och Amanda på stadsbiblioteket, och jag lånade Livet enligt Rosa (sista boken, ääälskar Rosa böckerna haha) Nån Lovisa bok (en fotbollsbok) och Anne Franks dagbok.
Men nu läser jag Amandas Eva och Adam, har redan läst ut Rosa, längtar till Anne Franks dagbok!
Men till idag då, så var jag inne i stan med Elin, Tugba och Amanda.
Efter det så åkte jag till min domarutbilding, det var jättekul och spännande, ska dömma första maj, typ två matcher och jag hoppas det går bra och får bra betalt.
Det är ju riktigt underbart att få göra något man tycker är roligt och få betalt för det!
Men den där killen lät oss aldrig gå... Först gick han igenom en power point, sen läste vi i regelboken och nån annan bok vi fick. Och när alla trodde vi skulle gå så ger han oss ett frågepapper, rätt så kul, men klockan var liksom halv tio och min mamma och pappa hade väntat där i en halv timme. och inte tala om att jag var så kissnödig så jag fick ont i magen. Så jag gick tidigare haha!

Bilden är tagen av Elin

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0