Forget about the price taaag!

Hallå där kött och blåbäär!:D
Igår så var jag hos tandläkaren och det gick jättebra!:)
Sen så åkte jag med Elin och Sanna till deras stall och det var jättekul och det gick faktiskt ganska bra!
Förutom deras lilla fail xD
Men idag var det skola, men nu är jag hemma och har ätit god middag, eftersom vi har börja använda
"Linas matkasse" god soppa faktiskt!
Lite bilder från idag (eftersom jag fick låna min snälla lillasysters Ipod tutch som har kamera!)
Tugba och Alice La!
Cansu, Élin och Tugba
Profilbild tugba!!<3
Händer vi har gjort i skolan x)
JAG ÅT JORDGUBBAR!!!!!!!!!!!!!!!
JOOOORDGUBBAR SAA JAG!!!!! xD
Omg

Kommentarer
Anonym

hahaha när jag slutar med mat kassen börjar alla mina kompisar :D

2011-04-12 20:36:20
michelle

mitt namn kom inte med :(

2011-04-13 16:51:11
Ray Ban UK

Dear , I'd like to thank you for your very prompt and good work! We've received and assembled the forniture. Everything is of a good quality. The client is very glad. And we are too! It was really very pleasant to work with you. Hope to continue our collaboration. Thanks a lot once more! Best regards, Elena.

2011-10-29 04:49:29
URL: http://www.rayban.uk.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0