everybody got a hungry heart

Hallå där kött och blåbäär!:D

Idag var det skola och det var väl kul antar jag haha.
Sen så åkte jag till mammas jobb och käka mellis, vågade inte gå och köpa mellis för det blåste väääldigt mycket.
Efter det så tog vi bussen till Ekerö där mamma hade sin bil och hon skjutsa mig till min fotbolls träning.
Haha det blåste asmycke så målet rulla mot mig... I full fart kom den haha!
Sen så hämta pappa mig och vi åkte och handla men nu är jag hemma och ska typ sova hahah!
Fett tråkig bloggning jag vet men e tröött och har typ inget att skriva om xO
todaaaay

Kommentarer
Elin Bimer

Hej vad mycket haha du skriver !!! haha !!! spelar du också fotboll det viste inte jag !!! haha !! Det blåste myckrt här hemma också jag var på pappas jobb och sen på kupålen jag blåste nästan iväg !!! haha. Det blåser mycket nu också . Haha . Haa det gott igelkott !!!!!!! Haha

2011-04-09 15:47:43

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0