every time we tutch

Hallå där kött och blåbäär!:D
Idag var det skola och det var ganska kul, haha efter skolan var det donken med Jessica (omg hon var vääldigt flummmiiii) Sanna, Alice och Fritteboii kom efter ett tag... Haha vi hade kul och Jessica hann skämma ut sig med att hälla ut all cola, och sen Alice's yogurt x)
Efter det åkte Alice och jag och spelade golf, hehe VÄLDIGT oseriöst men endå!
Sen så åkte jag på min träning och det gick ganska bra, fick skjuts hem av Jasse och nu har jag ätit
(Linas matkasse :D).
Bilder från Alice

Kommentarer
Jessica

hahahahah !! (omg hon var vääldigt flummmiiii) dör ara jag tänker på de ju :D and your boyfrieeeens uoooou ;))))

2011-04-14 21:57:29

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0