And i'm wating, and wating on a sunny daaaay!

Hallå där kött och blåbäär!:D
Har varit och spelat första 12hålsrundan för i år, med pappa och en kille som hette Ove!
Det gick riktigt bra för att vara stel och otränad. Eller föresten stel är jag inte så mycket just nu eftersom jag gjorde yoga med pappa i förmiddags!
du kan sluta gapa nu.
Haha, men det var grymt jobbigt och tråkigt med yoga.
Men om golfen så var jag ett poäng från handicap, och ett från att sänka mig. Så jag är riktigt nöjd, men gjorde lite slarv slag som förstörde chansen att sänka mig...
Nu ska ni få höra något roligt, min pappa gjorde en hole in one! Ja det är sant, det är nog årets första på troxhammar! Stolt över dig far!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0