Always I wanna be with youuuu!

Hallå där kött och blåbäär!:D
Just nu sitter jag och skypar med Alice och letar lite nya låtar, går toppeeen :)
Idag iaf så har jag varit i skolan och varit med Tugba babee och Alice. haha Nää men vi gjorde tattus av sånna där tuggummi grejer x) Men dagen var iaf rolig och så. Sen åkte Alice med mig till Ekerö där hon skulle av så hon kunde åka hem. Jag åkte till gitarren och spela sen åkte jag till XXL Bromma blocks, har faktiskt aldrig varit där men det var faktiskt ganska bra! Jag köpte iaf ett par snygga fotbollsskor och en putter för 1600 :)) Skiiiitskööön :D
Lägger upp bilder sen
'

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0