lite frågoor!:D

hallå där Kött och blåbäär!:D

Hur bor du: Stort...
Brukar du komma i tid: brorpå på vad...
Hur lång är du: 154 cm
Kan du laga mat: Njaaee
Vad har du på dig just nu: Pyamas x)
Har du någon fobi: Blixtrar och åska...
Hade du en bra kväll igår: Hmm, jag vet inte.
Vilket är ditt senaste inköp: Don't know...haha
Din favoritdryck på morgonen: Oboy or juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Mamma hon kom bara fram och gav mig 200 :O<3
Har du sovit i din egen säng inatt: haha aa
Vad hade du sönder senast: tänk tänk... Kommer faktiskt inte ihåg *stolt*
Vem snackade du med senast:Emelie och Amanda
Varm favoritdricka: Varm choklad och chai latte :P
Favoritdricka när du är riktigt törstig: COLA
Alkoholhaltig favoritdricka:Men typ alla, haha skojjaaaaaaaaaaaaa:D
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet ej gör juh inte dumma saker?;O
Saknar du någon just nu:DAnza och Ida.N <3333
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Nån som inte håller med mig när jag gör mina läxor xD
Någon jag stör mig på: ?
Intressen:Fotboll och golf
senaste person du kramade: Bellaaaa:)
Senaste person du ringde:Kommer inte ihåg 
Senaste person som ringde dig:Lisa:)<3
Vad drack du senast:Vatten troor jag
Vill du ha barn: Jaa det tror jag nog...
Längtar du till din nästa födelsedag: aa
Har rakat dina ben någon gång:Naaeej
Är du sugen på något nu: en skön säng:)
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 5, nää blä kaffe
Använder du hudkräm: njaa, men måste börja jag e fett torr :/
Attraheras du av män med skägg: ?
Micro-pop eller poppa själv: Miicro
Brukar du baka:Kladdkaka
Röstade du i det senaste valet:Nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:Kan man väl säga
Vilken låt lyssnade du senast på:teenage dream
Vad tycker du är äckligt: venne
Har du pengar på mobilen:aa

SÅ lite information about meeee:D

Kommentarer
miche

saknar du inte din bästis



jag saknar dig <3<3<3<3<3

2010-10-11 21:42:09

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0