I'm still cool:)

Hallå där kött och blåbäär!:D

Idag i skolan var typ alla lärare utklädda, och vi skulle ha no, fast vi gick till andra byggnaden och där skulle vi gå en spökrunda! Haha jag HATAR spökrundor,men den var skitbra gjord och kul:) Fast jag kissa typ på mig:) Men man gick typ runt i mörka rum och typ hitta en sten. Alla i elevrådet var med typ, de låg på jobbet stog stilla och stirrade och typ nån åkte runt på rullskridskor i den mörka korridoren. Hahah men jag e fett inponerad!:D Aja sen var det lite andra lektioner men sen så åkte jag till gitarren och det gick ganska bra. Efter det kom jag hem och åt tacos, och nu tittar jag, Ida,Lisa, Emelie, Amanda, Hampus och Alex (eller Alex och hampus tittar inte) på idol.

ahhhah hade tråkigt!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0