idaag

Hallå där kött och blåbäär!:D

Idag ´har jag knappt varit i klass rummet, jag och Rofia var school host. Haha det var fett jobbigt först skulle vi kratta och bära löv i typ en timme och plocka upp skräp, sen så åt vi (pannkakor (a) ) Gott sen så soppade vi alla trappor och sen så tvättade vi alla väggar. Efter det så ställde vi upp stolar i matslalen, men man kände sig endå fett cool med tröjan xD.  Vi sluta tidigare (fett synd att det inte var en sen dag, för tisdag är min tidigaste -.-) men jag väntade ändå på alla för jag ville inte åka själv.
Jag har kommit hem från tträningen för ett tag sen. jag gjorde illa min tumme:( haha

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0