idaaaaaaaaaaaaaaaag

Hallå där kött och blåbäär!:D

Idag var rolig, först klassråd och då så håller vi på med en film, haha jag och Elin dansar snyggast:)
men filmen kommer iaf bli grym;) Sen hade vi SO och vi redovisade, jag och Antonia redovisade om Monaco och det gick sådär... Asså det blev jättesvårt när allt var på engelska, och sen hade vi typ inte tränat.
Sen lunch  efter det SO igen med mer redovisningar. Efter det NO där folk redovisade,men min grupp gjorde inte det för vi inte hann, men jag ska fixa lite med den nu. Efter det var det gympa och vi gick först i en halvtimme och sen så origenterade vi det är verkligen skitsvårt xD jag och Tougba hittade iaf en:) blev stolt haha fast det var den lättaste...
Sen tog jag och några andra t-banan från råcksta till bromma plan, och så kom det en 318:) men nue jag hemma ska titta i skolkatalogen som har kommit, jag har fått min bild men jag har inte visat den.


Kommentarer
Pia

Hoppas vi syns i stan ikväll. Puss /mamma

2010-10-19 13:29:47

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0