I will never say never, but if you do... I will never say never!

Hallå där kött och blåbäär!:D

Idag i skolan var det rätt lungt, engelskan var det film och franskan också så det var chill. på svenskan drack vi saft och käka kakor x) eftersom det är en kille i min klass som ska flytta till mackedonien, eller nått. Jag vill också flytta till ett annat land... HAha men ha det bra william (willi, wall-i xD) 
och på NO:n så snacka vi mest om atomer och kemiska föreningar.... Hahahah.
När jag kom hem skulle jag om tio minuter på träning men missa bussen, så jag och Amanda fick skjuts av pappa som kom. För jag och pappa skulle spela föräldrar mot barn match med fotbollen, och kul var det:) Vi käka korv, drack läsk och grillade marsmellows (StAvning.) Aja men e hemma och e sjukt trött och ska sova nuuu!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0