heeej

Hallå där kött och blåbäär!::)

Sorry för att jag bloggar så sällan... Men idag så var skoldagen helt okej, tog bussen till ekerö eftersom det har hänmt en olycka.. så hoppade på elins och sannas och Emelies buss och satt med Elin,Sanna, teddy, daniel och typ någon annan xD Men bussen stanna typ vid golf banan för dom kan typ inte ta bort lastbilen, fattade inte vad dem tänkte med...

MEn vi gick till svanhagen hahaha det var fett kul sen så åkte jag, Emelie, Elin och sanna hem med mamma. Eller jag åkte inte hem jag åkte till nora och johanna och vi gick typ runt och prata:)<3

Men e jag hemma slappar och tittar på family guy :))


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0