haajjjj

Hallå där kött och blåbäär!:D

Asså jag bloggar verkligen dåligt...

Iaf idag så hade jag match på i vicksjö med 97, inga avbrytare... Gick sådär förlora med sex noll, men men kämpa på endå SKÅ!:D
Sen åkte pappa och jag till IKEA och handlade ny loftsäng till lägenheten, tv bord till lägenheten, tavla till lägenheten, något mer och så köpte jag en nu "hyllplanka" eftersom jag ångrar att jag köpte en rosa förut så jag köpte en gul nu. Vi var där typ i tre timmar och jag var så trött i mina ben så mycket att mina ben skrek om en sittpaus. Sen lämnade vi lite saker till lägenheten där hampus och hans kompis var. Haha och pappa bad mig att sitta kvar i bilen och så berättade han var bromsen var och så sa han om den börjar rulla (som den tydligen hade gjort förut) så skulle jag stoppa. Haha jag bah ehhh jag e rädd, och då sa han aa det ska du vara... Haha tack för det stödet liksom xP
Sen kom vi hem åt chiliconcane och jag hatar verkligen det!!!:( fast ska ju inte var bortskämd så åt upp men nu mår jag jätteilla...
Men nu sitter jag och tittar på någon fransk film, haha fett frustrerande... Men jag är ju fett grym på det så...xD
Stella :'(</333

Kommentarer
Saga

Måste bara fråga... Har du dreads ?

Kram :)

2010-10-03 11:48:38
URL: http://heffli.blogg.se/
Ellen aik ;)

Vem e stella?<3

2010-10-08 20:45:33

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0