Yeesss

Heeeeeeeeej

Nu är jag på gött humör:) Ni vet webbstjärnan (blogg tävlingen) som sändes idag som jag titta på vi fick typ brons plats:) jag tror det var 5000 men jag såg ej. Jag såg bara lite när dem från klassen var där. Det var synd...
Har gjort läxan samtidigt  som jag har tittat.
Efter skolan så var det några som hade vattenkrig, så jag la undan mobilen och var me. Hehe inte så smart för jag körde i mina vanliga kläder. Jag kunde stannat och tittat med några andra i klassen på webbsänningen men jag pallade inte så det var en liten anledning till att jag missade början. Eftersom bussen gick 15.06 .


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0