två läskiga saker

 Hejjsan

Idag på matchen när vi skulle värma upp så började det åska och vi såg några blixtrar. och jag är sjuukt rädd för det! Jag gick typ runt darra. Fast det spö regna också och jag ville nästan att de skulle avbryta matchen.  Men sen körde vi iaf även om vi bara var 10 spelare när man ska vara elva. Hela tiden tittade jag upp i den gråa skyn och försökte gömma mig. Jag var verkligen rädd. Iaf när vi spela gjorde jag de ända målet, målvakten sköt ut bollen och då tog jag ner den och sköt. och MÅL, då fick jag iaf en glad stund.
 De vann endå och efter matchen åkte jag, ´pappa och Amanda och tittade på cykel, det gick inge vidare. Där blev det inget men jag köpte ett par crocs som jag har behövt jättelänge och jag ville ha ett par äkta. Och fick det, jag köpte ett par grejer som man sätter på också. När vi var inne på inter sport så behövde jag och Amanda gå på toa, så jag fråga och så öppna en kille en dörr. När vi skulle gå ut så gick det inte att öppna. jag försökte men det fungerade inte, tillslut så fick jag panik och började banka på dörren. Och som tur var det någon som hörde som gick och hämta samma kille som hjälpte oss in. Mina ben darrade och jag var fortfarande lite panik slagen. På vägen hem så köpte vi pizza, och då fick vi en klubba och den gröna klubban är ju godas, den smakade ju piggelin!!:)


 
hah ville bara ha med en bild på honom när han såg ju så cool ut!
 mina nya crocs!!
min snygga keps :D


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0