Snabbis

Tjja

Jag har mycket att berätta på VÄLDIGT kort tid.
Igår: Hade vi jättekul, fast et var ganska pinsamt för Ida (Pirat) Amanda (Prinsessa) Emelie( Paljett) Mamma (Paljett)
Och jag som hade typ vanliga kläder, men iaf så skulle vi åka t- bana med kläderna XP haha.
När vi kom fram så mötte vi Kim och Thomas (Hampus kompisar), och pappa, pappa var utklädd till pappa xD
Sen efter ett tag så började det, med mat och sånt. LAMBO HEJ LAMBO HEJ TJOFADERITTAN LAMBO Andra gången som jag måste sjunga den låten... Så jag kan den:) Maten var god och de delade ut klubbor (asså till klassen) Hampus blev klassens bonde xD haha han går ju gymnasiet i bromma. Hampus hade ju skönste kläderna av alla PIMP han hade coola solglasögon, en käpp och en lila och tiger mönstrad kavaj. Haha lägger upp bilder sen :P
Vi kom hem runt elva.
Och idag så var det skola och det var väl som vanligt.

LÄGGER UPP BILDER SEN!!!!:):)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0