russin

Heellauu


Idag i skolan så hade vi gympa som jag inte var med på. På gitarren fick jag lära mig sweet home alabama. haha har kört den ända sen jag kom hem:)  Jag lagade tortelini och köttbullar till mig och Amanda, det var veryy gött.
Ingen ölsta eller kanske men då kommer jag dit liksom en ochen  halvtimme försent. Då e man ju fett nOobig, och det är ju inte jag så jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Tittar just nu på coops och killlen som såg poliserna började springa utan andledning sen berättar han ingenting om sig själv, skum grabb asså. och nu håller dem på att skriker, oj vänta det var en hund. shiit uuuaaaauuaauaaaaa haha i hope attt ni fattar.
Asså sluta då  biiiaaatcchh  uauuauauaua
 gott?





Ska börja fixa på ett födelsedags kort
jambo då

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0