love it

Shoo

Har varit ute och njutit av värmen! Haha deet var fett kul när jag, mamma och Joseph stod i kiosken. Amanda vann sin ena match :)  Men förlorade andra... på vägen hem fick jag och Joseph övnings köra, just nu så kör han faktiskt gräsklippare, och det blir riktigt snyggt! Jag ska också få pröva åka lite så jag kan börja klippa.
Igår kom det ju värsta regn skuren och jag, mamma och Amanda var och åkte bil  till min match och vi kom på att vi hade glömt miko där ute på altan. Asså jag höll på att börja gråta för jag tyckte så synd om honom... Eller regnade kanske inte här hemma men där vi var men vi trodde ändå att det regnade hemma.men jag fick ändå kännslan.. Det är det värsta som finns, typ som när jag och Amanda skulle lämna Danza när vi skulle till skolan, då grät jag varje gång! Jag kan till och med få ledsna rysningar när man dödar en fästing! Även om jag inte är en djur älskare, för det vill jag inte påpeka men åhh jag pallar det inte.... Jag kallar det inte djur plågeri men jag känner som om det är så...

Aja ska inte trötta ut er! Ska ut och var i den underbara värmen!!!!





Lite bilder som jag har lagt upp tidigare

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0